Procesverbetering

Procesverbetering, vragen die wij op dit gebied van onze klanten krijgen zijn bijvoorbeeld:

  • Hoe kan ik de klant centraal blijven stellen in de gehele keten?
  • Hoe word ik concurrerend in kosten met behoud van kwaliteit?
  • Hoe kan ik mijn productiviteit verhogen?
  • Hoe implementeer ik mijn verbeteringen?

Of het nu om de uitvoer of de begeleiding van een verbeterproject gaat, het resultaat van de verbeterprojecten bestaat uit (een van de) volgende zaken:

  • een (jaarlijks terugkerende) besparing op uw operationele kosten en daarmee een positief effect op uw operationele resultaat;
  • een optimaal werkend proces op de werkvloer, waarin elke activiteit wordt uitgevoerd volgens een vast omschreven werkinstructie;
  • een toename van de klanttevredenheid en/of medewerkertevredenheid;
  • de juiste informatie en inzicht om te kunnen sturen op effectief werken en continu verbeteren.

Neem contact met ons op als u zich herkent in een van bovenstaande situaties en zich afvraagt hoe u dit aan gaat pakken of als u binnen uw organisatie (nog) niet de juiste kennis, ervaring of capaciteit kunt vrijmaken om het bedrijfsproces zelf te optimaliseren.

Graag een keer sparren bij een kop koffie of thee? Laat het ons weten.